close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

רעיון מיוחד למתנה- תכשיט עם חריטה אישית

מערכת שורשז אלול, תשפג24/08/2023

בעונת החגים התקרבת העניקו מתנה ייחודית- תכשיטים בחרטיה אישית

תגיות:
צילום: אתר נדין ארט דיזיין
תקופת החגים, ועמה גם מתנות החג, מתקרבת במהירות. וההתלבטות- "מה לקנות מתנה למשפחה/ אורחים/ מארחים", הופכת להיות מתת חלקם של רבים.

אולם אם כאשר מדובר במארחים, בחמות, או באמא, ישנם פתרונות רגילים ו"מקובלים". כמו מארזי יין, מארזי פירות, מצעים או כלי מטבח... הרי כאשר מדובר בבנות הזוג שלנו, ההתלבטות היא קשה פי כמה.

ה"בעיה" מתחילה מכך שאנחנו חיים בחברה של שפע גדול, וכמעט לכל אחד מאיתנו יש כמעט הכל... זה בדרך כלל טוב מאוד, אולם גם מגביל את היכולת למצוא רעיונות מקוריים למתנות שלא "יראו כמו כל השאר".

אז הנה, יש לנו רעיון
צילום: אתר נדין ארט דיזיין
מיוחד במינו בשבילכם- תכשיטים בחריטה אישית. מדובר על מגוון רחב של תכשיטים (צמידים, טבעות, תליונים או עגילים), שלא רק נראים מיוחדים במינם ומגיעים במגוון רחב ומרתק של גוונים וצורות, אלא נוסף על כך גם ניתן לחרוט עליהם ברכה אישית לחלוטין... משהו ייחודי שיתאים רק לבת הזוג שלכם או לבן הזוג שלכן. החריטה יכולה להכיל את שמו, תאריך הלידה, משפט אישי המשדר מסר עוצמתי... ובעצם, מה שרק תרצו.

את התכשיטים המיוחדים הללו ניתן להזמין כמעט בכל מתכת מקובלת- זהב, כסף, גולדפילד וכדומה... והם מגיעים במגוון רחב של עיצובים שווי לב (ידעתם שיש תליון מיוחד בצורת ארץ ישראל?).

ולמרות שאנחנו אכן חיים בחברה של שפע, הרי שכל אשה תשמח לקבל צמידים עם חריטה או טבעת ייחודית שיש רק לה, כששמה מתנוסס עליה לראווה עם ברכה אישית.

אז עכשיו, כמה שבועות לפני עונת החגים, והצורך לתת משהו שישמח את כולם (וכבר אמרו חז"ל, שיש מצווה לשמח את בנות הזוג ברגל... ואיך? בתכשיטים), זה בדיוק הזמן לרכוש משהו שהוא באמת באמת מיוחד במינו ולא קיים בשום מקום אחר... תכשיט ממתכת יקרה (או גולדפילד, אם אתם מעדיפים), שהוא לא רק מעוצב בצורה נפלאה, אלא גם כולל חריטה ייחודית.

את התכשיטים הללו ניתן להזמין גם און ליין, ולמעשה, יש עדיפות להזמין דרך הרשת... כי המגוון הבלתי נגמר, איכות העבודה, הניסיון הרב והעיצובים שיש ברשת הופכים את האינטרנט למקום הנכון לחפש בו מתנות מסוג זה. מהסוג שלא תמצאו בקלות במקום אחר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה